back on track?

Det var länge sen,som ni märker..flera månader sedan.
Jag kikade in på bloggen idag,läste gamla inlägg.Då slog det mig hur kul
det var,att gå tillbaka,kolla lite på bilder,kommentarer osv.
Trotts att det nästan var ett år sedan jag bloggade regelbundet,så
ser jag hur mycket jag mognat,förändrats osv. Jag skäms lite när jag går tillbaka
till arkivet och läser inläggen som känns så gammal att dom fått damm,ha ha.

Mycket har förändrats..Man kan säga att både jag själv och min vardag förändrats.
Jag läser handel och adremistration på gymnasiet,första året. Det känns som att
jag gjort ett bra val i mitt liv när jag valde denna linje.

Förstår mig inte själv när jag skriver detta inlägg..Varför?
Jag bloggade väldigt mycket förut,dock var jag väldigt oseriös och drev mest.
Men jag tycker om det,och hade det väldigt roligt.Men jag tror att jag nu vill börja
om på nytt,på något seriösare plan.

Men nu ska jag sova.. Morgondagen väntar,och det
innebär städning och plugg.
Jag vill inte ens vakna,ha ha.

god natt på er



Kommentarer
Postat av: tilde

åh vad fin du är !

2010-12-05 @ 17:17:12
URL: http://tildeschooning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0